Forløb om Escape rooms i Thinglink

af

Har du nogensinde overvejet at bruge Escape Rooms som en del af din undervisning?

 

Med Thinglink kan du nemt kombinere fysiske og digitale elementer for at skabe sjove og lærerige oplevelser for dine elever. Dette forløb introducerer dig til, hvordan du kan designe Escape Rooms i alle fag – fra dansk til matematik og historie.

Thinglink giver dig friheden til at bygge Escape Rooms på mange måder, hvor eleverne kan løse gåder, opdage skjulte ledetråde og fordybe sig i spændende udfordringer. Uanset om det er via en lineær, forgrenet eller åben opbygning, er mulighederne uendelige!

I dette forløb får du:

  • Inspiration til opgaver og gåder tilpasset forskellige fag.
  • Vejledning i at bruge AI og AR til at skabe imponerende, interaktive oplevelser.
  • Eksempler på konkrete Escape Rooms fra dansk, matematik og historie.

Kom i gang med at skabe engagerende undervisning, hvor eleverne ikke kun lærer, men også har det sjovt undervejs. Gå på opdagelse i materialet og find vejledningerne her:

Se flere tips og tricks her